1. Pencapaian dasar & Obj Kualiti
2. Hasil Laporan Audit Dalaman
3. Laporan Aduan & Maklumbalas Pelanggan
4. Prestasi Proses & Keakuran Perhidmatan
5. Status Tindakan Pembetulan & Pencegahan
6. Susulan ke atas tindakan MKSP yang lalu
7. Cadangan untuk peningkatan & penambahbaikan SPK
8. Perubahan2 yang boleh beri kesan terhadap SPK
Ada beberapa isu yang akan dibawa ke Bengkel ISO untuk perbincangan lebih lanjut pada 8-10/7 di Glory Beach Resort, PD. Antaranya ialah cadangan penambahbaikan kepada:
a) Borang Aduan & Maklumbalas Pelanggan supaya lebih mudah difahami
b) Soalan2 dalam Borang penilaian SIE supaya lebih relevan
c) Tatacara penilaian TOV supaya lebih jelas, khususnya tentang ownership & tatacara pengumpulan serta analisis data dsbnya
Mesy berakhir jam 1300 hrs .. ;)
No comments:
Post a Comment